Top agent

PORTAL O TRŽIŠTU NEKRETNINA - informiranje, edukacija i promidžba

Znate li učinkovito oglasiti nekretninu?

Akcija! Stop! Sniženo!  

Česti savjeti koji prodavatelji nekretnina čuju ili dobiju u vezi s oglašavanjem je da se već nekako u naslovu moraju istaknuti od drugih. Tada oglašivači nerijetko koriste riječi poput: Akcija! Stop! Sniženo! I slično. I da, definitivno ovakav izbor riječi privuče pažnju. No, bitniji je ostatak sadržaja oglasa. Ako se ne iskoristi već privučena pozornost potencijalnih kupaca na pravi način, sav će trud započeti i ostati na naslovu. A kako to napraviti? Tako što ćete ciljano oglasiti odnosno prezentirati nekretninu.

Ciljano oglašavanje

Nekretnina nije samo veličina i broj prostorija već i sav ostali sadržaj koji je okružuje. Dakle, ako prodajete stan za obitelj, obraćajte se onda obitelji. Ako imate stan za samca, obraćajte se onda samcu. Što to znači? Stavite se u položaj potencijalnog kupca i razmislite što bi vama bilo bitno znati o nekretnini, a što bi vas potaknulo da je odete pogledati. Često se u oglasima ističe da je parket hrastov, a vodokotlić Geberit. Super. Zgodno. Ali, hoće li baš te informacije o stanu privući kupca?! Ne. Prvo će ih privući ono što vide iz naslova - a to je kvart, veličina i cijena nekretnine, a zatim sve ono ostalo zbog čega bi im taj stan ušao u uži izbor za pogledati. A to ostalo je: stil života koji im taj stana omogućava.

Kupcu prodajete stil života, a ne hrastov parket

Naravno, stan u centru i stan u predgrađu na brežuljku privlače različite profile kupaca. Stoga se oglas mora kreirati tako da slijedi profil potencijalnog kupca. A to znači da će, primjerice, stan u centru tražiti oni kupci koji teže gradskom, urbanom stilu života. Da im je važan prijevoz, parking ili garaža. Da su im važne informacije o trgovinama u blizini, i svim ostalim sadržajima koje grad pruža. Tada je bitno raspolagati upravo ovim informacijama i istaknuti ih u punom smislu. I da, nemojte misliti da stanove kupuju samo kupci koji već žive u tom gradu. Možda baš stan u Zagrebu kupuje netko iz Splita kojem je svaka dodatna informacija itekako dobro došla. Možda će se kupac iz Splita ograničiti na dijelove Zagreba koje su mu preporučili, ali će mu prilikom pretraživanja za oko zapeti stan u kvartu o kojem ne zna mnogo. Zato je bitno istaknuti sve ono što određenu nekretninu odnosno njezinu poziciju čini atraktivnom. Bitno je istaknuti kakvu kvalitetu i stil života pruža život u takvoj nekretnini. A svi ostali ugrađeni ili neugrađeni dijelovi nekretnine su samo zgodan detalj u cijeloj priči ili jednostavno činjenica.

Autor: Top Agent, rujan 2015