Top agent

PORTAL O TRŽIŠTU NEKRETNINA - informiranje, edukacija i promidžba

Loše oglašena nekretnina loše utječe na kupce

Dobra priprema za dobar početak

Već smo prije pisali o tome koliko je važno dobro se pripremiti za proces prodaje nekretnine, a to podrazumijeva i kreiranje kvalitetnog oglasa za prodaju. Jer, dojam je bitan od samog početka.
Međutim, oglasi za prodaju nekretnina često imaju mnogo nedostataka koji, u nekim slučajevima, i neopravdano gube kupca bez da se kupac išao dalje raspitivati o nekretnini.

Stoga, evo par savjeta kako poboljšati oglas za prodaju nekretnine i kako privući kupce:

Privlačan naslov

Već u naslovu oglasa za prodaju poželjno je navesti nešto što će privući kupca. Ako stavite samo: Zagreb, stan, prodaja to neće ići u prilog vaše prodaje. A ako stavite – Moderno uređen novi dvosoban stan, tada su se vaše šanse za prodaju već u startu povećale u odnosu na prvi naslov.

Bogat opis nekretnine

Opis nekretnine mora sadržavati što više informacija o nekretnini. To znači da treba navesti veličinu nekretnine, broj spavaćih soba, na kojem se katu nekretnina nalazi, opisati raspored prostorija...Stoga, pri opisu nemojte biti lijeni i napisati tri rečenice koje ne govore puno. No, nemojte niti ići u detalje nepotrebne za prve informacije o nekretnini. Neka nešto ostane kao ugodno iznenađenje za kupce koji dođu pogledati nekretninu.

Istaknuti prednosti

Ako nekretnina koju prodajete ima neke prednosti u odnosu na “konkurenciju” tada to istaknite u oglasu. To može biti da se nekretnina prodaje s novim namještajem koji je uključen u cijenu, da ima garažu ili vrt, veliku terasu ili dodatno spremište. Navesti obavezno sadržaje koji se nalaze u blizini poput škola, vrtića, trgovina i javnog prijevoza.

Kvalitetne fotografije

Posvetite pažnju fotografiranju nekretnine iz što većeg broja kuteva kako bi kupac stekao što bolji dojam o nekretnini. Pazite da fotografije nisu mutne i da su ispravno postavljene. Nemojte dovoditi kupca u položaj da mora izokrenuti vrat ili računalo kako bi pogledao fotografije koje su naopačke postavljene. To zaista iririta. Pogotovo kad nekretninu prodaje agencija od koje se očekuje profesionalnost na svakoj razini.

Dodajte u oglas tlocrt

Ako nemate tlocrt, pokušajte sami skicirati raspored prostorija. Tlocrt omogućava kupcu da fotografije prostorija koje je vidio poveže u cjelinu i stekne uvid u funkcionalnost nekretnine.

Cijena

Kada se u oglas stavi da je cijena na upit, to često odbije kupca. A ako tu istu nekretninu prodaje druga agencija koja je cijenu istaknula tada vaš oglas djeluje poprilično neozbiljno. Ako pod time da je cijena na upit mislite reći da se oko cijene može pregovarati, onda radije stavite cijenu koju biste rado postigli jer će do pregovora najvjerojatnije doći.
Cijena na upit je donekle prihvatljiva kada se radi o izrazito luksuznoj nekretnini, no kada se radi o prosječno uređenom stančiću od 50ak kvadrata na periferiji grada tada to zvuči nepotrebno.

Autor: EH/TA