Top agent

PORTAL O TRŽIŠTU NEKRETNINA - informiranje, edukacija i promidžba

3 najčešće greške kod oglašavanja nekretnine za prodaju

Koliko god da je do prije nekoliko godina bilo lako prodati nekretninu, danas je to bar dvaputa teže. Ne samo zato što nas je pogodila opća gospodarska kriza nego i zato što se mentalitet kupaca promijenio. Više nije važna samo cijena, a niti lokacija. Važno je sve u paketu. Što je to što ću ja kao kupac zapravo dobiti za cijenu koju plaćam?To je pitanje koje si svaki ozbiljan kupac postavlja.
Međutim, neki prodavatelji – bilo to vlasnici nekretnina ili agencije za nekretnine – već u samome startu sami sebi otežavaju ovaj ionako teški proces. U zadnje je vrijeme ekipa portala Top Agent proučavala oglase za prodaju stanova i evo koje su najčešće greške pri oglašavanju uočili:

1. Fotografija

Dobra, kvalitetna fotografija je prvo upoznavanje potencijalnog kupca s prostorom koji bi ga trebao zainteresirati. Međutim, često se u oglasima dogodi da su fotografije mutne, naopačke okrenute, premale ili jednostavno ne pokazuju ništa bitno. Nemojte fotografirati wc u kojemu se nalazi samo wc školjka – to zaista niti je zanimljivo niti jedinstveno. Radije se posvetite fotografiranju važnijih prostorija iz više kuteva kako biste mogli imati veći izbor fotografija od kojih ćete izabrati najbolje. Iako agencije izbjegavaju fotografirati objekat izvana, fotografije zgrade izvana je itekako poželjna. Isto tako, izbjegavajte fotografirati iz čudnih kuteva poput žablje perspektive ili ptičje jer se tada dobiva iskrivljena predodžba prostora.
I na kraju, izbjegavajte fotografirati noću. Noćna fotografija je zanimljiva samo ako stan ima fantastičan pogled pa je noćna panorama jedna od prednosti nekretnine. No, u svim drugim slučajevima nastojte fotografirati nekretninu danju. Danju se dobiva dojam o prozračnosti stana, a sunce koje lijepo obasjava određene prostorije je samo plus u prezentaciji.
Najgore je oglasiti nekretninu u kojoj su upaljena svjetla jer je mrak (ili zato jer je stan mračan?! – pitat će se kupac), a onda u opisu opjevavati prozračnost stana i kako je stan svijetao!

2. Neuredan prostor

Nije važno je li nekretnina stara ili nova, ali neuredan prostor, natrpan stvarima, nepospremljene spavaće sobe i kuhinje će sigurno odbiti kupca da nazove za dodatne informacije.
Takav neuredan prostor ostavlja dojam da je nekretnina zapuštena i neodržavana, a kupac se s pravom počne pitati koliko će ga još dodatno koštati uređivanje nekretnine za normalan život. Stoga, radije skinite posteljinu s kreveta ako krevet nije lijepo pospremljen, razmaknite zastore kao bi ušlo dnevno svjetlo, iz kuhinje maknite sve posuđe s radnih ploha, a pogotovo iz sudopera....Jednostavno, maknite stvari kako bi kupac uopće mogao „vidjeti“ nekretninu i prostore od kojih se sastoji. Kupca zanima broj prostorija i njihova veličina, zanima ga raspored i pozicija. Stoga, prilikom kreiranja oglasa mislite na ove podatke i svakako ubacite tlocrt, ako ga imate. Ake ga nemate, sami ga nacrtajte, a poželjno je navesti i veličinu prostorija.

3. Manjak informacija

Agencije za nekretnine često škrtare s podacima o nekretnini kako bi se zaštitili od zaobilaženja prilikom kupoprodaje. Međutim, nepotpune informacije, manjak fotografija, ali zato isticanje da je kupac dužan platiti proviziju u slučaju kupnje itekako će odbiti potencijalnog kupca. Jer, iz perspektive kupca ta nekretnina sigurno nije jedina i jedinstvena na tržištu i nije zaslužila da se na nju troši vrijeme. Stoga savjet agencijama, razmislite o nekim drugim načinima „zaštite“, a kupcima pružite kvalitetnu prezentaciju nekretnine u oglasu i rezultat će sigurno biti pozitivniji.

Autor: TopAgent

Povezani članci:

Znate li učinkovito oglasiti nekretninu?

Neuspješno oglašavate već mjesecima? Evo što možete učiniti!

Agenti – ove 3 stvari najviše živciraju vaše klijente!

Prodajete nekretninu? Evo kako se trebate pripremiti za ovaj proces